19 Mayıs 2009 Salı

HANDAN ABLAM, BÜDÜM, BİTANEM HAFİZEM VE BİRİCİK DOSTUM TÜRKANE BU YAZI SİZİN İÇİN....


Bugünlerde iş azlığından olsa gerek sürekli parka gidiyoruz sevgili türkaneciğimle... Tabi o hala öğrenci olduğu için derslerinden vakit bulursa gidiyoruz!!! Bir gün Azerbaycan'dan ayrılırsam ilk önce tabi ki arkadaşlarımı ve buranın sıcak insanlarını daha sonra da o muthiş parklarını özleyeceğim. Mutlaka her parkta bulunan havuzlardan gelen su sesleri insanın ruhuna işliyor adeta. O an gözlerini kapatıp sadece ve sadece düşünmek istiyor insan... Sanki bu dünyada değil de başka bi dünyada gibi...Bütün sıkıntılarını bir an içinde olsa unutuyor. İŞTE en güzeli de bu diye düşünüyorum... Zaten insanlarında parkları tercih etmelerinin nedeni ise ruhlarını ve beyinlerini dinlendirme düşüncesi... Evet bizde Türkane ile ne zaman birlikte olsak parka gidiyoruz gerçi başka seçeneğimizde yok gibi... Geçenlerde poğaça ve tatlı yaptık öğlen yemeğine Ben, Türkan, Emine ve Vüsale (hepsi çok değer verdiğim dostlarım) meşhur parkımıza gittik. Çok güzel geçti... Diyorum ki keşke HANDAN ABLAM'DA burda olsaydı. Canım ablam seni o kadar özledimki... Sen her ne kadar buna çok inanmasanda ben seni çokkkk özledim. Sulecim canım büdüm seni unuttuğumu sanma inan hep aklımdasınız. Bitanem Hafizem sende öyle... Sen bana Şule ve Handan ablamın yokluğunu bir nebzede olsa dindirdin. Şimdi Allah'tan yanımda beni sevdiğine inandığım ve herşeyimi paylaşabileceğim dostum var o da TÜRKANE.... Burdan kendisinede seslenmek istiyorum İYİ Kİ VARSIN CANIM... Bakü'de unutamayacağım çok güzel günlerim geçti! Ama en kötüsüde sevdiğin insanların bir bir gitmesi ve senin hatıralarla birlikte yaşamak zorunda olman. Gittiğin her yerde onlarla anılarının canlanması... Mesela Bakü Sovyetteki GÜLLÜOĞLU'NA gitmeyi hiç istemiyorum... Bir ikindi vakti Ben, Şule, Hafize ve Handan Ablamla birlikte dondurma yemeğe gitmiştik ayrılmamıza yakın zamanlardan birinde!... Sonra Yasemin Hocamızın:) yurduna gitmiştik onu ziyaret etmek için. Bir günde son kez Padişah'ta yemek yemiştik herkesin suratında düşen bin parça... Herkes gülmek istese de kimse gülemiyor tuhaf bir ruh haleti. Sizleri unutmam mümkün değil... Evlenip tekrar Bakü'ye geldiğimde 1-2 ay boyunca her gece ağladım desem yalan olmaz. Yazık abinizde şaşırıp kalmıştı. Daha sonra anladı ki ben sizleri çok seviyorum!!! Dostluktan öteydi bizim sevgimiz... Kardeşlikti bence bilmem daha ötesi varsa oydu belkide. Genelde hepimiz yaşadığı bir şey anlatmak istiyorum. Handan ablam benim için çok değerli bir insan. Ben ondan sonra hiç kimsede ondaki samimiyeti, içtenliği bulamadım malesef. En sevdiğim özelliği ise karşına oturduğun zaman sana senin bile kendine itiraf edemediğin herşeyi usulünce anlatması. Bazen diyordumki abla nasıl yapıosunuz böyle beni nasıl bu kadar iyi tanıyosunuz? Sonra anladım ki gerçekten SEVMEK başka bişey değil... Canım şulem dostum, büdüm, canım arkadaşım, sırdaşım... Nasıl evlendin de taaaa uzaklara gittin ben bile şaşırdım. Bu kadar dağılabileceğimizi düşünmüyorum. Hiç unutmadığım bir anıyı aktarmak istiyorum. Bir toplantı daha Handan ablayı her zamanki gibi çileden çıkarttık... Handan abla Şule'ye bişey sordu O da yalnış cevap verdi Sonra Canım Büdüm ne diyeceğini şaşırdı ve "ŞAKA ŞAKA" demez mi... Hepimiz Handan abla dahil çokkk gülmüştük. Sende şimdi elin Amerikasında yapayalnızsın. Tamam hepimizin yanında can yoldaşı var belki ama dostun yerini kimse tutamaz... Ah Hafizem Ah... Sen bana geçen sene öyle bi yoldaş oldun ki!!! Senin hakkını ödeyemem ama söz bu sene Manisa'ya gelicem biliyorumki çok sevineceksin... Seni sevindirmek beni de mutlu edecek... Çok istedin gitmeden Teyze olmayı ama kısmet olmadı işte. Canım kardeşim Türkanecim. Toplantıdan sonra tek tesellim! Zaten unutamayacağım anılarımın arasında toplantıdan sonraki kaçışlarımız:) Birbirimize bakıp gülmelerimiz, gözlerimizle anlaşmalarımız... Sensiz ne yapardım ben bu dilsiz şehirde... İnan ki abartmıyorum duramazdım heralde. Senden Allah razı olsun. İyi ki senin gibi bir dostum var!!! Böyle işte hayatımda en güzel yıllarım sizinle geçirdiğim zamanlar. Rabbim sorsa ki hangi yılı yaşamak istersin heralde mezun olacağım seneyi derim. Tabi o zaman diliminde türkanı da görmek isterdim. Malum o zamanlar aramız pek iyi değildi ya... Hepiniz bana çok güzel şeyler yaşattınız SİZLERİ UNUTMAYACAĞIM VE SİZLERİ ÇOK AMA ÇOKKKKK SEVİYORUM!!!!!!!!!!!!

1 yorum: