18 Mayıs 2009 Pazartesi

ÇOK GÜZEL BİR SÜPRİZ!!!

Sabah çok güzel bir süprizle gözlerimi açtım yepyeni bir haftaya... İşlerimin bitmesinden dolayı evde bir hayli sıkılıyordum. Ve zor günler geçiriyorum. Tabi vardır bununda bir hikmeti diyerek sabretmeye çalışıyorum. Sabretmek kolay değil elbette. Ama şunuda unutmamak gerekir ki Rabbim kimseye kaldıramayacağı yük vermez. Buna gönülden inandığımız takdirde sabretmek dayanılabilir hale gelecek... Allah korusun sabretmeyi bilemezsek isyana gireriz ve imanımızı zedeler. İnş. Rabbim bütün sıkıntısı olan insanların sıkıntılarını gidersin(aminnn)....

Şuan da sadece bir an önce ailemin yanına gitmek istiyorum. İzin alabilirsem Haziranın 15inde gitmeyi düşünüyorum. Tabi Allah naship ederse.... Bu arada tatil yerlerine de bakıyoruz. İnş. çoluk çocuk olmadan güzel bir tatil yapıp dinlenmek istiyorum. Gerçi bu yaz o kadar düğün o kadar sünnet var ki nasıl gideriz bilemiyorum.
Bu arada unuttum ya ne için yazdım nerelere geldimmm.. Bu sabah kalktığımda aynaya yapıştırılmış bir not buldum. Canım eşim yazmış... İşte yazdığı not... A4 kağıda yazdığı not zaten okunuyor. Ben yinede yazayım BEBEĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUM yazıyor. Bu yazının altında da ufak bir not vardı onun altında ise gül yaprağı vardı. Eşim kırmızı gülleri çok seviyor...Küçük
kağıtta işte bunlar yazıyordu:
Sevgi, kutsal bir duygu.
Sabır isteyen, emek isteyen,
güven isteyen bir duygu.
Sevgi, Yaradan için yaratılanı
sevmek.
Sevgi, Allah'a, peygambere
giden bir yoldur.
Sevgi GERÇEKTEN sevmektir...

Evet ben süprizin sadece bundan ibaret olduğunu düşündüm ve elimi yüzümü yıkamak için odamızdan çıktığımda bir de ne göreyim!!! Ütü masasının üstünde kırmızı bir kutu... Üstünde BİRİCİK BEBEĞİME yazıyor. İçinde yine küçük bir not ve gül yaprakları...

Bu cici kutumuzun içinde; SEVGİ PERİSİ! SENİ ÇOK SEVİYORUM... yazıyordu. Ben hala heralde bukadardır diye düşünürken salona girdiğimde bir süpriz daha!!! Eflatun kutuda küçük bir not daha...

SEVGİLERİN EN GÜZELİ SENİ SEVMEK.
ÖZLEMLERİN EN GÜZELİ SENİ ÖZLEMEK
VE HAYATIN TADI SABAH KALKTIĞIMDA SENİN VAROLDUĞUNU BİLMEK....

Bu kutucuğumuda mutfakta buldum... İçinde yine not ve gül yaprakları vardı.... En çok beğendiğim notta buydu zaten...
SEVGİ, HÜKMETMEK DEĞİL
SEVGİ, PAYLAŞMAK HERŞEYİ
SEVGİ, SAYGI DUYMAK
SEVGİ, ÖZGÜR OLMAK
SEVGİ, ASLA KIRMAMAK, ÜZMEMEK
SEVGİ, GÜVENMEK
SEVGİ, OLANI TÜKETMEK DEĞİL
SEVGİ, BİRLİKTE OLMAK
SEVGİ, YIPRATMAK DEĞİL ÖLDÜRESİYE
SEVGİ, SADECE VE SADECE SEVMEK....

Bu not gerçekten çok hoşuma gitti. Burdan eşime onu çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Sen benim hayatımdaki en anlamlı en güzel şeysin!!! Rabbim bizi ayırmasın...

VEEEEEE MUTLU SONNNNN!!!!!!!!!!!!!

3 yorum:

  1. offfffff bu ne yaaaaa.bu kadar masrafa ne gerek vardi,kutu gul fln.bayram degil seyran degil....siz parayi yerden mi topluyonuz? 1 degil 2 degil 3 degil....yazik gunah yaaa:P kedi uzanamadigi cigere mirdar dermis:)benimki o hesap...simdi isin ozune gelelim gamze abla,hayirdir?ne is?bole guller kutular guzel sozler fln?aksam seni kirdi da sabah da gonlunu mu almaya calisti?kanma bu hareketlere:P Allah mutlulugunuzu omur boyu daim etsin,sevginiz sayginiz paylasiminiz hic tukenmesin...Hersey gonlunuzce olsun...Savurgan enisteye selamlar:)))

    YanıtlaSil
  2. yok canım baldızı kulağını çekti de o yusden bööle:D

    YanıtlaSil
  3. canım ya yok ne masrafı... zaten gülleri daha önce almıştı onları koymuş:) bugünlerde canım sıkkındı biraz beni mutlu etmek için yapmış bide çok yoğundu ne zamandır tubişte kulaklarını çekince böle güzel bir süpriz çıktı:))) inş canım Rabbim sevgimizi daim eylesin.

    YanıtlaSil